Bratara din cupru cu simboluri dacice

Ca artizan cel mai mult imi place sa gravez pe bratara din cupru! Nu este usor, cuprul este moale iar freza aluneca . Trebuie sa ai o mana sigura, incheietura zic eu puternica sa urmaresti desenul de pe bratara din cupru, sa gravezi incet.
Am gravat pe bratara de cupru modele simple sau complicate din curiozitatea de a vedea pe o bratara din cupru ceva ce nimeni nu face.... In majoritata cazurilor pe internet bratarile de cupru sunt realizate mecanic, gravura nu este facuta manual si spun eu bratara din cupru nu are viata.

Bratara din cupru cu simboluri dacice. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com
Bratara din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com

Stiu e mult mai simplu sa faci pe repede inainte bratari din cupru, in serie cum cere piata de consum....Eu sunt putin diferit, nu  creez o bratara din cupru cum cere piata ci cum simt eu!

Spre exemplu pe bratara din cupru cu simboluri dacice am gravat simbolurile ce le-am simtit eu ca merita sa fie subliniate pe o bratara de cupru. Nu m-am gandit daca o sa placa sau nu publicului, intotdeuna las spiritul sa fie liber sa gravez in cupru, bratara din cupru sa fie o lucrarea unica in esenta.

Oricum ma bucur cand o bratara de cupru lucrata de mine, completeaza povestea unui om, mai ales cand bratara din cupru nu este ceva comercial, realizata dupa cerintele pietei de consum...

Bratari din cupru, piramide din cupru si alte lucrari in cupru gasiti aici pe site-ul de prezentare:

https://hadarugart.weebly.com/


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari din cupru cu simboluri dacice

Bratara din cupru cu Floarea Vietii

Artizan autodidact in Transilvania