Bratari din cupru cu floarea vieti

Bratara din cupru, telefon: 0759165234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.
Bratara de cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com.




     Cineva imi spunea ca floarea vietii este simbolul maestrului spiritual...Sincer nu stiu sigur cu adevarat, cu atata informatie ce circula pe internet, care este adevarata  semnificatie a florii vietii.

 Floarea vietii este cel mai des simbol gravat de mine pe bratarile de cupru!
Imi place sa gravez acest simbol pe cupru, indiferent ca este o bratara de cupru sau pandantiv, floarea vietii schimba ceva in aura bratarii de cupru.
Pentru cine nu stie eu gravez manual floarea vietii pe bratara de cupru dupa cum se vede aici pe YouTube.

Majoritatea celor ce poarta bratari din cupru cu floarea vietii stiu de ce o fac, respectiv au cunostinte in cea ce priveste semnificatia tuturor simbolurilor mistice.

Aici pe site: https://hadarugart.weebly.com/ gasiti si alte exemple de bratari de cupru realizate de mine de-a lungul timpului.

Pentru comanda unei bratari de cupru am nevoie de omasura exacta in centimetri a incheieturii maini dumneavoastra! Eu creez bratara din cupru pentru fiecare persoana in parte. Pentru detalii sau intrebari referitor la bratarile din cupru , telefon; 0759.165.234, sau e-mail: hadaruga.mihai@yaho.com 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari din cupru cu simboluri dacice

Bratara din cupru cu Floarea Vietii

Artizan autodidact in Transilvania